onsdag 9 september 2009

Alla är bara avis

Det är ju så himla typiskt att så många tjejer alltid ska vara avis på mig. Man märker ju hur ni tittar ju! En annan sak som jag funderar över just nu är vad jag vill jobba med. Läkare verkar ju soft. Jag menar det är ju väldigt sällan folk är sjuka eller gå till läkare så då kan man mest softa när man är läkare. Sen är det ju så exiting miljö på sjkhus plus alla sjukt heta läkare MUMS hahaha. En annan sak som jag kan tänka mig att jobba med är att bli programledare. Jag menar hallå hur svårt kan det vara!!!!!! Såg på idol igår och det var ju sjukt hur dåliga alla var men några sjöng ju bra. Hihi. Vad ska ni göra idag då små darlings? Jag ska plugga lite men känner mig inte motivierad alls. Puss på er sötnosar!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar